Vanaf 2013 is Stefan de Kock betrokken geweest bij het profileren van de verkoopafdeling van Mitros. Letterlijk heeft sociale verhuurder Mitros in de markt geroepen dat er ook woningen worden verkocht. Met kreten als ‘Hé jij daar, Mitros verkoopt ook aan jou!’ hebben we met succes het merk ‘Mitrosverkoopt’ geïntroduceerd.
Nieuwe look and feel MitrosVerkoopt
Na de introductiecampagne heeft Mitros in het afgelopen jaar een transformatie gemaakt en is het merk volwassen geworden. Nieuwe look and feel en tone of voice met als doel de kwaliteit en persoonlijke service van Mitros beter naar voren te laten komen.
Koopvoorrang
Om doorstroming in de woningmarkt te bevorderen geeft Mitros voorrang aan eigen huurders bij de verkoop van woningen waarmee sociale huurwoningen vrij komen. Deze woningen woningen worden 2 weken exclusief via de MitrosVerkoopt aangeboden en als huurder van Mitros heb je voorrang op een Mitros koopwoning. Daarnaast wordt dit gecommuniceerd middels uitingen op de woning zelf en middels aanbodmail.